omA KOPPA

omA KOPPA

minäkuvaBOXI




Teimme verstaalla 
minäkuvaBOXIt.
Aloitus- ja tutustumistehtävänä.



Dyykkasimme matskut paperinkeräyslaatikosta.



Pahvista pohjat.

10 - 10 - 10 cm
9 - 9 - 9 cm
8 - 8 - 8 cm


 Kansi.

5 - 10,5 - 5cm


Harjoittelimme kertomista (itsestämme) kuvin.
Ja (toisen) kuvan lukemista.

Onko pienimmän boxin keskusta 
minun sisin?

Ja isoimman boxin ulkopuoli se, 
mitä minusta näkyy muille?

Entä kansi, mistä se kertoo?
Mikä kuva tulee boxin pohjaan?



Boxi ei tullut kenelläkään valmiiksi ensimmäisenä päivänä.
Minäkin toin kotoa lisää kuvamatskua omaan työhön.



Avaan nyt itseni.



Tai pyörittelen tätä hiukan ensin.

Minähän olen aika tummanpuhuva 
ulkoiselta habitukseltani!?



Tässä on myös 
minusta ulospäin näkyviä värejä.





Isoimman boxin ulkopuoli.



Isoimman boxin sisäpuoli.
Keskellä on ideanpoikanen hautumassa ;)

Ja rappuset vievät...tuntemattomille teille.



Keskimmäinen boxi, sisäpuolelta.

Mukana on ukkini ottama kuva 
Punkaharjustakin (lapsuudenmaisemat, kesämökki).



Keskimmäisen boxin ulkopuolella 
on tuotoksia luonnonantimista.
Ja harmaa mökki, se olen minä itse - ovi auki.



Sisin boxi.
Musta tuntui, että mä olen aika herkku.
Ainakin tuona päivänä ;) 



Ulkopuolelta mun sisin on 
kultaisen leikkauksen mukainen ;)



Sitten vielä kansi. Rusetilla.

Yhdessä ja erikseen. Mukavan näköinen pari ;)



Kannen sisään laitoin vain taivaan rajaksi.



Kuvasimme toisemme, 
sisuskalut auki ':D

Kuvasin Lauran 
ja Laura kuvasi mut.

Osa ei halunnut 
tai ehtinyt ottaa itsestään kuvaa boxin kanssa.
Tuleehan noita, muitakin töitä, 
ehtiihän sitä, myöhemminkin.



Mitä näillä boxeilla nyt tehdään?

Mä ainakin annan sen, 
siis itseni lahjaksi... mun miehelle :)

Säilytämme minäkuvaBOXIt 
ja katsomme niitä verstasjakson lopussa uudestaan.
Niiden avulla voi miettiä, 
mitkä asiat ovat muuttuneet ja mitkä pysyneet samana.
Ovatko ne vielä omannäköisiä 
vai oliko se vain tämä hetki.




2 kommenttia:

  1. Hieno boxi. Tuossa on kyllä ideaa ja ajatusta. Tuollaisen voisi tehdä myös itselleen.

    VastaaPoista
  2. Hieno idea sisältäen paljon kaikkea, heti lähti oman boxin kehittely liikkeelle -ajatuksen omaisena tekemisenä avaruuteen, en ehkä toteuta fyysisenä suorituksena..tulisi niin paljon kaikkea ;-)

    VastaaPoista